مدیریت سالن زیبایی

 

مدیر سالن زیبایی باید شخصیت و اخلاقیات مناسب با این حرفه را دشته و همچنین شخصیتی داوری کننده داشته باشد.

مدیریت سالن زیبایی نقش فوق العاده مهمی در افزایش درآمد و همچنین افزایش مشتری سالن زیبایی دارد. پس بهتر است قبل از تاسیس سالن زیبایی خود حتما به آموزش خود بپردازید و خود را در حیطه ی جذب مشتری توانمند کنید تا راحتتر در این مسیر قرار بگیرید و سریعتر به کسب درآمد برسید.

مدیریت سالن زیبایی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اول از همه مدیریت سالن زیبایی باید شغل و حرفه ی خود را دوست داشته باشد و از تعامل داشتن و ارتباط برقرار کردن با مشتری های سالنش لذت ببرد و نحوه ی ارتباط موثر برقرار کردن را هم بلد باشد. مدیر سالن زیبایی باید همیشه خلاق و پر از ایده های جدید باشد. همیشه مرتب و آراسته باشد و زیبایی ظاهر خود را حفظ کند. همچنین مدیریت سالن زیبایی باید با امور حسابداری نیز آشنا باشد زیرا باید امور حساب کتاب پرسنل را بر عهده داشته باشد و در شرایط لازم خودش انجام بدهد. آشنایی با انواع نرم افزارهای سالن زیبایی نیز از مسائل مهمی است که مدیریت سالن زیبایی باید اطلاعات کافی را در این حوزه داشته باشد.

به عنوان یک مدیر سالن توجه داشته باشید که همیشه به روز باشید و درباره ی خدمات لاین هایی که در سالن زیبایی تان ارائه میدهید، اطلاعات کافی را داشته باشید.

یک مدیر حرفه ای، برای اینکه بیزینس خود را به صورت حرفه ای شروع و ادامه بدهد، قبل از تاسیس سالن زیبایی اش برای برندینگ و تبلیغات آرایشگاه خود برنامه ریزی میکند و با یک مشاور حرفه ای و با تجربه در صنعت زیبایی مشورت کرده و بیزینس خود را آغاز میکند. تیم بیوتی منتورینگ با داشتن کادری مجرب شما را در تمامی مراحل کسب و کارتان همراهی میکند و راهکارهایی ارائه میدهد که شما را سریعتر به کسب درآمد برساند.

استخدام پرسنل حرفه ای در سالن زیبایی:

از دیگر مسئولیت ها ودغدغه های مهم مدیریت سالن زیبایی، استخدام پرسنل حرفه ای میباشد. داشتن پرسنل حرفه ای و کار بلد سرمایه ی کار شماست پس باید در انتخاب و استخدام پرسنل بسیار دقیق عمل کنید. با آنها مصاحبه کنید، نمونه کارهایشان را ببینید و برای مدت کوتاهی به صورت موقت همکاری کنید واگر شرایط همکاری مناسب بود میتوانید به صورت دائمی آنها را استخدام کنید.

جلب رضایت مشتریان سالن زیبایی:

برای وفادار سازی مشتریان خود، باید توجه  بسیار زیادی به آنها بکنید، به گونه ای که احساس ارزشمندی کنند و به دلیل توجه شما و ارائه ی خدمات با کیفیتتان، تصمیم بگیرند تمام خدماتشان را در سالن شما انجام بدهند. هنگام ورودشان به سالن از آنها استقبال کنید و در حین انجام خدمات به آنها سر بزنید و نظرشان را درباره ی نحوه ی ارائه ی خدمات بپرسید. در نهایت هنگام خروج هم بدرقه شان کنید.

همیشه در سالن از آنها پذیرایی کنید. بسیاری از بانوان برای انجام یکسری از خدماتشان مجبور میشوند ساعت ها در سالن زیبایی باشند و این عمل ممکن است آنها را خسته کند، پس پذیرایی از مشتریان میتواند فکر بسیار خوبی باشد.

از دیگر موارد این است که از مشتریان خود بخواهید در نظرسنجی ها شرکت کنند و نظرات مثبت و منفی خود را درباره ی خدمات سالن بگویند. اینکار باعث میشود شما نقاط قوت و ضعف کار خود را بشناسید و در جهت بهبود نکات منفی خود تلاش کنید. به مشتریان ثابت و وفادار سالن زیباییتان آفرهایی بدهید و اگر مدتی شده است که به سالن شما مراجعه نکرده اند با ارسال پیامک و اعلام تخفیف های مختلف توجه خودتان را به آنها نشان میدهید و باعث میشوید مجدد به سالن شما مراجه کنند.

در نهایت با بهبود بخشیدن ارتباطات خود با مشتریان و پرسنل، بالا بردن کیفیت خدمات، نحوه ی ارتباط موثر برقرار کردن، تبلیغات و دیگر موارد، درآمد سالن زیباییتان به مقدارزیادی افزایش خواهد یافت و رعایت تمامی این موارد باعث میشود مشتریان شما همیشه راضی و خوشحال باشند و از همه مهتر وفادار به سالن زیبایی شما باشند.

اگر قصد دارید آموزش های بیشتری در حوزه ی کسب و کار ببینید و از تجربیات مشاوران حرفه ای در صنعت زیبایی استفاده کنید میتوانید با شماره ی زیر در ارتباط باشید و سوالات خود را از مشاورین بیوتی منتورینگ بپرسید.

۰۹۱۰۵۵۴۸۰۰۶

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری در:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مرتبط