آموزش اکستنشن مژه

آموزش کاشت مژه

مطالبی که این روزها بسیار از زبان بانوان میشنویم، علاقه ی بسیار آنها به داشتن مژه های بلند و پرپشت است.
اکستنشن مژه یکی از ترفند های جدید در بالا بردن زیبایی چشم ها میباشد. حال ما قصد داریم اطلاعات کامل تری در رابطه با آموزش اکستنشن مژه و انواع آن برای علاقه مندان به این رشته خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. پس با ما در این مقاله همراه باشید.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه یکی ازتکنیک های آرایشگری میباشد که در آن بانوانی که تمایل دارند مژه های بلند داشته باشند، با استفاده از این روش و با استفاده از مژه هایی از جنس الیاف نیمه دائم مصنوعی و ابریشمی که توسط چسب به مژه های طبیعی خودشان وصل میشود، مژه هایی بلندتر و پرپشت تر خواهند داشت.در روش اکستنشن مژه، مژه کاران این الیاف را تک به تک به مژه های خود شخص اضافه میکنند و به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده ی دائمی از ریمل ندارند. کسانی هم که مژه های کمرنگ و بور دارند برای تیره تر نشان دادن مژه ها از این روش استفاده میکنند. اکستنشن مژه شامل اکستنشن مژه به صورت کلاسیک، والیوم و مگاوالیوم است. انتخاب هرکدام از تکنیک ها بر اساس سلیقه و نیاز مشتری و همچنین تشخیص مژه کار انجام میشود. درادامه هر کدام ازروش های گفته شده را در این مقاله بررسی میکنیم.
مژه های مصنوعی، نواری شکل و پیوسته هستند، اما اکستنشن مژه به صورت الیاف تک و یا دسته‌های کوچک تولید می‌شوند. سپس از انتها به چسب آغشته شده و روی مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شوند. مدت زمان ماندگاری کاشت مژه به سرعت رشد مژه‌های طبیعی بستگی دارد و معمولا حدود ۳ هفته تا یک ماه ماندگاری دارد.

اکستنشن کار مژه کیست؟

اکستنشن کار مژه کسی است که آموزش های تخصصی و با کیفیت اکستنشن مژه را گذرانده است و مهارت های خود را در زمینه اکستنشن مژه ارتقا داده است. اکستنشن کار مژه در ابتدای شروع کارش به تعداد زیادی مدل رایگان کار میکند تا تسلط کافی را بدست بیاورد و بتواند حس اطمینان را در مشتریانش به وجود بیاورد. زیرا امروزه بسیاری از خانم ها دغدغه ی پیدا کردن یک اکستنشن کار مژه ی حرفه ای و قابل اعتماد را دارند.

انواع اکستنشن مژه:

اکستنشن مژه موقت:

در روش اکستنشن مژه موقت از تارهای مصنوعی مو استفاده میشود و برای اینکه به مژه ها بچسبد از چسب گیاهی و موقت استفاده میشود و به صورت پنهان از زیر پلک گذاشته میشود تا ظاهری کاملا طبیعی و بی ضرر داشته باشد.

اکستنشن مژه کلاسیک:

اکستنشن مژه کلاسیک یکی از طبیعی ترین روش های اکستنشن مژه است. این روش مناسب افرادیست که دوست دارند مژه های آنها به صورت طبیعی دیده بشود. درروش اکستنشن مژه به صورت کلاسیک یک عدد مژه مصنوعی برای هر تار از مژه های طبیعی گذاشته میشود. در این روش مژه های شما کمی پرتر و بلندتر نشان داده می شود.

اکستنشن مژه والیوم:

اکستنشن مژه والیوم مناسب افرادیست که مژه های پرپشت تر و تیره تری دوست دارند. این روش نسبت به اکستنشن مژه کلاسیک حالت پرپشت تری به مژه ها میدهد. در این نوع از اکستنشن مژه معمولا ۳ تار (۲ تا ۵ تار) مژه روی یک تار مژه ی طبیعی قرار میگیرد و مژه ها را به صورت چند بعدی نشان میدهد. روش اکستنشن مژه ی والیوم یکی از پرطرفدارترین تکنیک های اکستنشن مژه است.

اکستنشن مژه مگاوالیوم:

این روش از اکستنشن مژه برای کسانیکه مژه های بسیار بلندتر و پرپشت تر دوست دارند، مناسب است. در روش اکستنشن مژه مگاوالیوم حدود ۵ تا ۱۸ تار مژه روی مژه ی طبیعی فرد قرار میگیرد و در این روش از اکستنشن مژه ، مژه ها حالت بلندتری دارند.عوامل زیادی مانند جنس مژه و مهارت اکستنشن کار، برای اینکه به نتیجه دلخواه برسید و مژه هایتان را دوست داشته باشید وجود دارد.بهتر است عکس مورد نظر خود را به مژه کار خود نشان دهید تا با تجربه ای که دارد با توجه به فرم چشم های شما و سلیقه تان شما را راهنمایی کند و از مهارتش به بهترین نحو استفاده کند.

تفاوت اکستنشن مژه موقت و اکستنشن مژه چیست؟

ماندگاری اکستنشن موقت از ۲ تا ۴ هفته میباشد و نیازی به ترمیم ندارد. اما ماندگاری اکستنشن از ۲۱ تا ۳۰ روز میباشد و پس از ۳۰ روز نیاز به ترمیم دارد.

 

اکستنشن مژه

اکستنشن کارمژه حرفه ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اگر دوست دارید هنرمندی باشید که یک اکستنشن مژه حرفه ای را انجام میدهد و چشمان مشتریان خود را زیباتر میکند، به شما تبریک میگوییم، شما یک فرد خلاق هستید. چرا که شما با استفاده از مهارتی که دارید باعث میشوید مشتری هایتان حس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند و احساس زیبایی کنند.

از ویژگی های یک اکستنشن کار حرفه ای باید به صبور بودن او اشاره کرد، چرا که از مهمترین مولفه هاست. باید به این نکته توجه داشته باشید که یک جلسه اکستنشن مژه حدود ۱ تا ۳ ساعت زمان میبرد، پس اکستنشن کار حرفه ای باید صبور و با حوصله باشد و کارش را در محیطی سرشار از آرامش انجام دهد. همچنین یک اکستنشن کار مژه حرفه ای بسیار دقیق است و به تمامی جزئیات توجه میکند و تمرکز خود را به هم نمیزند تا کارش را به نحو احسنت انجام دهد و زیباترین مژه ها را به مشتریان خود هدیه دهد. به یاد داشته باشید که لرزش دست و یا حواس پرتی ممکن است به مشتری آسیب برساند و کارتان را ضعیف جلوه دهد و در ذهن مشتری هم اثر منفی دارد.
پس این موارد را به خاطر داشته باشید و از مهارتی که دارید بهترین استفاده را ببرید و بدون آسیب رساندن به مشتری، از تکنیک های مختلف استفاده کنید و بهترین مژه ها را به او هدیه دهید.

دوره ی آموزش کاشت مژه به چه صورت است؟

دوره ی آموزش اکستنشن مژه، به دو صورت مبتدی و پیشرفته انجام میشود.

دوره مبتدی کاشت مژه:

هنرجوها در ابتدا باید با روش های حفظ بهداشت آشنا شوند، زیرا مژه ها بسیار به چشم نزدیک هستند و امکان به وجود آمدن خطراتی برای چشم وجود دارد، پس توجه به نکات بهداشتی و انجام آنها برای تامین سلامت مشتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سپس هنرجوها باید با انواع مژه ها، انتخاب طول مژه مناسب و تعداد تارهای به کار گرفته شده آشنا شوند. در مرحله بعد مواد مورد استفاده در اکستنشن مژه به هنرجوها معرفی میشود و کاربرد هرکدام از آنها را یاد میگیرند.
در مرحله آخر هنرجوها اکستنشن مژه و روشهای مختلف انجام آن را به صورت عملی فرا میگیرند. در دوره های آموزش اکستنشن مژه، نحوه ی نگهداری از مژه های اکستنشن شده نیز آموزش داده میشود.

دوره پیشرفته کاشت مژه:

پس از اتمام دوره ی مبتدی، هنرجو ها وارد دوره ی پیشرفته میشوند. در این دوره ابتدا مروری بر دوره ی مبتدی انجام میشود. سپس یکسری از عواملی که باعث ایجاد بیماری چشمی میشوند و نحوه ی پیشگیری از آنها را آموزش میبینند. همچنین نکاتی که برای نگهداری بهتر از اکستنشن مژه را باید بدانند و آن را رعایت کنند نیز به آنها آموزش داده میشود.

آشنایی با روش های والیوم و کلاسیک، آشنایی با مپ‌ها، نحوه انجام اکستنشن مژه والیوم و کلاسیک، طراحی‌های سه بعدی (مدل‌های ژورنالی)، آموزش مژه‌های رنگی و فانتزی، متد پرفکت لاین، متد خط چشمی، متد کیم کارداشیان، متد مدلینگ، متد توایلایت، متد آمبره، میکس دو افکت، متد سایه چشمی، متد رعد و برق و…  از سری موارد آموزش میباشد.

لاین کاشت مژه مناسب چه افرادیست؟

برای پیدا کردن لاین مورد نظر خود برای شروع کار باید ابتدا با یک مشاورصنعت زیبایی مشورت کنید تا تجربیات خود را در اختیار شما قرار بدهد و مسیر را برایتان هموارتر کند. به پیشنهاد ما، اکستنشن مژه مناسب افرادی است که میخواهند با مواد کمتر و کم بو کار کنند و همچنین نمیخواهند مدت زیادی سرپا باشند. کسانیکه لاین اکستنشن مژه را انتخاب میکنند باید صبروحوصله فراوانی داشته باشند و منظم باشند و درعین حال دقت بالایی داشته باشند، پس افرادی که این ویژگیهارا دارند میتوانند در این لاین فعالیت کنند و در این شغل موفق هستند. اما باید توجه داشته باشید که شغل اکستنشن مژه برای افرادی که دارای لرزش دست، کمردرد و پادرد هستند، مناسب نیست. چرا که مهم تر از همه، شما به دقت و تمرکز نیاز دارید و مدت زمان زیادی را نشسته هستید پس باید آمادگی این شرایط را داشته باشید.

برای اکستنشن کار مژه شدن از کجا باید شروع کرد؟

پس از اتمام دوره های آموزشیتان، به عنوان یک تازه کار نیاز دارید که مدل های واقعی زیادی پیدا کنید، سعی کنید از اطرافیان وآشنایان خود انتخاب کنید تا از نحوه ی انجام کارتان اطلاع داشته باشید. در غیر این صورت میتوانید آگهی کنید و درخواست مدل بدهید.
توجه داشته باشید که حتما از مدل هایتان عکس و ویدیو با کیفیت بگیرید و آن را در صفحه ی کاریتان به اشتراک بزارید.
درابتدای کار بهتر است که کاشت مژه به روش کلاسیک را یاد بگیرید و سپس به سراغ آموزش کاشت مژه والیوم بروید زیرا روش کلاسیک به عنوان روش مادر معرفی شده است و اگر شما به خوبی آن را یاد بگیرید، یادگیری ما بقی روش ها بسیار آسان تر خواهید بود.

دوره ی کارورزی اکستنشن مژه چه مدت است؟

پس از پایان دوره های آموزش کاشت و اکستنشن مژه، اصولا شما باید یک دوره کار آموزی را طی کنید، یعنی به طور دستیار در سالن های زیبایی که محیط واقعی کار شماست، در کنار یک اکستنشن کار حرفه ای دیگر شروع به کار کنید. اگرتمرین زیادی داشته باشید، میتوانید بعد از اتمام  دوره کارآموزی، به عنوان اکستنشن کار وارد سالن های زیبایی شوید. معمولا همه سالن های زیبایی به حداقل یک اکستنشن کار مژه نیازدارند.
برای رسیدن به درآمد خوب در اکستنشن مژه شما حداقل شش ماه زمان نیاز دارید تا به کارتان مسلط شوید و این بستگی به خودتان دارد ممکن است زودتر هم به تسلط برسید. همچنین میتوانید با تمرین مناسب و انتخاب یک آکادمی مناسب برای یادگیری بهتر اقدام کنید.

بازار کار کاشت مژه

قطعا اکستنشن مژه شغل خوبی برای شما می باشد، البته اگر به آن علاقه دارید و علاقه مند به درآمد مناسب با پرستیژ کاری بالا هستید. با توجه به استقبال مردم از لاین اکستنشن مژه که ساده ترین راه برای داشتن مژه های پر پشت و زیبا است، میشود نتیجه گرفت که بازارکار این رشته نسبتا خوب بوده ولی با توجه به اینکه رقابت درآن بسیار زیاد است شما با انجام کار تخصصی می توانید جای تمام رقیب های خود را هم بگیرید.

به چه مقدار سرمایه اولیه برای شروع کار نیاز است؟

با درنظرگرفتن این موضوع که شما برای اکستنشن مژه به ابزار خاصی نیاز ندارید و می توانید با داشتن چسب و مژه مصنوعی اکستنشن انجام بدهید، پس میتوان نتیجه گرفت که سرمایه چندانی نیز نمیخواهد، اما محصولاتی که برای اکستنشن مژه استفاده می شود بین ۱ تا ۳ میلیون تومان است و با توجه به کیفیت برند لوازم و مقدار مواد مصرفی متفاوت است و هزینه میبرد.

 یک مدرس حرفه ای اکستنشن مژه چه ویژگی هایی دارد؟

یک مدرس حرفه ای باید برای بالا بردن تجربه ی خود و داشتن رزومه ای عالی در سمینارها و نمایشگاه های مختلف زیبایی شرکت کند و به عنوان سخنران درهمایشهای مختلف زیبایی حضور پیدا کند. زیرا رقابت در صنعت زیبایی بسیار در حال افزایش است و شما نیز باید خود را همیشه به روز نگه دارید. مشتری ها و هنرجوها نیز همیشه یک مدرس و تکنسین حرفه ای و به روز را ترجیح میدهند . پس سعی کنید همیشه خودتان را آپدیت کنید چرا که علم دنیا روز به روز در حال تغییر است و همچنین از تکنیک های روز دنیا و ابزارهای جدید در کارتان همیشه استفاده کنید و به کار و مهارتتان ارزش بدهید.

راه های جذب مشتری :

برای جذب مشتری همیشه سعی کنید که بهترین مدل آرایش و آراستگی را ابتدا مدیرسالن و سپس پرسنل داشته باشند، زیرا مشتری ها علاقه دارند به سالنی که مدیر و پرسنل آن به آرایش خود اهمیت می دهند، مراجعه کنند. خیلی از مدیران سالن های زیبایی و آرایشگران فکر میکنند فقط باید با مشتری های خودشان که از خدمات خود آنها استفاده میکنند ارتباط داشته باشند، در صورتیکه شما با برقرار کردن ارتباط درست میتوانید از لاین های دیگر نیز برای خود مشتری جذب کنید. در لاین مژه نیز همینگونه است، شما میتوانید با صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن درست با مشتری های سالن آنها را برای انجام خدماتتان جذب کنید و همیشه در ذهن آنها باقی بمانید.

بازار هدف لاین اکستنشن مژه:

بازار هدف لاین کاشت مژه تقریبا شامل همه ی بانوان میشود. بسیاری از دختر ها و خانم ها در سنین مختلف کاشت مژه را انجام میدهند، چرا که امروزه اکثر خانم ها به داشتن مژه های پرپشت علاقه دارند و از ریمل زدن مداوم خسته شدند و میخواهند چشمانشان همیشه ظاهری آراسته و مرتب داشته باشد، پس این افراد قطعا بازار هدف شما و از طرفداران و مشتریان لاین کاشت مژه هستند.

فرکانس بازگشت مشتری در لاین کاشت مژه:

در لاین کاشت مژه مشتری ها حدود ۳ هفته تا یک ماه پس از انجام کاشت به ترمیم نیاز دارند وتقریبا مانند لاین کاشت ناخن است. اکستنشن کاران نیز باید خدمات پس از مراقبت خوبی را ارائه بدهند، چرا که این موضوع درفرکانس بازگشت مشتری بسیار تاثیر دارد. هنگامی که شما به عنوان یک اکستنشن کار مشاوره و راه حل های دقیق مراقبتی را ارائه میدهید، در واقع حس اطمینان را در مشتری ایجاد میکنید و باعث میشوید او دفعات بعدی نیز به سالن شما باز گردد.

درآمد اکستنشن کار مژه:

درآمد یک اکستنشن کارمژه درایران در حال حاضر ازماهی ۶ ملیون تومان شروع می شود و مقدار آن به نسبت تلاش شما میتواند به ماهی ۳۰ الی ۴۰ ملیون تومان نیز برسد . این بستگی به تعداد مشتریانی که شما دارید، دارد. همچنین اگر در کنار ارائه خدمات، تدریس را هم شروع کنید درآمد شما بالاتر نیز خواهد رفت. پس تلاش کنید بعد از بدست آوردن مهارت مناسب، هنرجو هم جذب کنید و همچنین از روش های تبلیغاتی نیز برای مشتری بیشتر استفاده نمایید.

لوازم مورد نیاز برای انجام اکستنشن مژه چیست؟

چسب کاشت مژه /موچی مخصوص کاشت مژه / دسه های ریمل مینی / باد بزن / سنگ یشم / چسب کاغذی برای زیر چشم ه بهتر است باریک باشد/ وسیله ی بلند کننده ی مژه / پد تمیز کننده ی مژه / فرچ زاویه دار و دوکاره / فرکن حرارتی مژه / سر ریمل / فرچه های ریز / پد چشم بدون لینت / پد پاک کننده سنگ یشم

معرفی برخی از مژه کاران برتر در ایران:

مرسده
رکسانا مبینی
صدف سیدیان
شیرین قاسمی
مریم فراهانی
ساراد
مریم معصومی
نگین کنعانی
بهناز رشیدی

سخن آخر:

مجموعه بیوتی منتوریگ همراه شما در مسیر ارتقا کسب و کار شماست. شما میتوانید قبل از انتخاب لاین اکستنشن مژه، انتخاب مدرس، چگونگی قرار گرفتن در مسیر افزایش درآمد و همچنین پرسونال برندینگ به صورت خصوصی (حضوری یا ویدیوکال) با مشاورین و پشتیبان های ما در ارتباط باشید تا با توجه به تایپ شخصیتی و نیاز شما، حرفه ی مناسب را شناسایی و به شما پیشنهاد دهیم تا بتوانید در مسیر درست قدم بردارید. امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی درباره آموزش اکستنشن مژه بدست آورده باشید. برای برقراری ارتباط بیشتر با مشاورین ما میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید. پشتیبان های ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستد.

۰۹۱۰۵۵۴۸۰۰۶_ ۰۹۱۹۶۳۳۱۱۰۸

اشتراک گذاری در:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مرتبط