آموزش کراتین مو

آموزش کراتین مو

میتوانیم بگوییم لاین کراتین مو روشی در آرایش موهاست که کراتین کار در آن با استفاده از هنر و دقت خود و همچنین مواد و ابزارهای مرغوب و با کیفیت، موهای وز و فر مشتری را تبدیل به موهایی صاف، لخت، براق و سالم میکند. در این مقاله نکات مربوط به آموزش کراتین مو را به طور کامل بررسی میکنیم، پس با ما در این مقاله همراه باشید.

کراتین مو چیست؟

یکی از مواردی که باعث درخشندگی و صاف شدن موهای شما میشود،  کراتین است که در واقع پروتئین اصلی موجود در موهاست. کسانیکه در موهایشان کراتین به میزان کافی وجود ندارد، موهای وز یا فری دارند که روش کراتینه کردن از بهترین روش ها برای صاف کردن موهای فر و وز است.

امروزه اغلب بانوان دوست دارند موهای لخت و صافی داشته باشند چرا که موهای صاف از جذابیت بالایی برخوردار است. پس کراتینه کردن میتواند زیبایی بینظیری به موهای آنها بدهد.

 

کراتین کار مو کیست؟

کراتین کار مو کسی است با دوره دیدن در آموزشگاه های معتبر و همچنین زیر نظر مدرسین برتر به مهارتی دست یابد و علاوه بر زیبایی بخشیدن به موها، به سلامت و تقویت فولیکول های آن نیز کمک کند.

چگونه یک کراتین کار حرفه ای شویم؟

کراتین کاران حرفه ای یکسری ویژگی ها دارند. از جمله آن ویژگی ها عبارتنداز :

۱- از مواد و متریال اورجینال و با کیفیت استفاده میکنند.

۲- در ورکشاپ ها و مستر کلاس های دو یا سه روزه شرکت میکنند و خود را آپدیت نگه میدارند.

۳- همچنین مهارت های جذب مشتری را باید بلد باشند.

 

آموزش کراتین مناسب چه افرادی است؟

برای شروع آموزش کراتین بهتر است ابتدا با یک مشاور با تجربه که با صنعت زیبایی آشنایی کامل را دارد، صحبت کنید تا مطمئن شوید این رشته مناسب تیپ شخصیتی و علاقه شما هست. همچنین اینکار باعث میشود که نیاز کمتری به آزمون و خطا داشته باشید و سریعتر در مسیر کسب درآمد قرار بگیرید.

لاین کراتین مو مناسب همه ی گروه های سنی نمیباشد، زیرا به دلیل استفاده از مواد شیمیایی ممکن است باعث ایجاد حساسیت و یا بیماری برای شما بشود. کسانیکه به این رشته علاقه دارند و همچنین دوست دارند موهای جدیدی خلق کنند، میتوانند در این لاین بسیار موفق شوند. این نکته را در نظر داشته باشید، کسانی که در لاین کراتین مو فعالیت میکنند، زمان زیادی را سرپا میگذرانند، پس باید آمادگی این شرایط را داشته باشید.

وسایل و ابزار مورد نیاز کراتین چیست؟

برخی از تجهیزات مورد نیاز برای انجام کراتین مو عبارتند از :

شامپو شماره یک (قلیایی)

سشوار و اتوی سرامیک با درجه حرارت بالای ۲۳۰ درجه

مواد اصلی کراتین

کاسه، شانه دندانه ریز مخصوص کراتینه کردن و برس رنگ

شامپوی مخصوص بعد از کراتینه کردن

 

آموزش کراتین مو

 

بازار کار لاین کراتین مو:

لاین کراتین مو یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین خدمات سالن های زیبایی بانوان میباشد و این لاین نه تنها در ایران خواهان زیادی دارد بلکه در سرتاسر جهان نیز طرفداران خود را دارد، پس توجه داشته باشید که هرچه قدر به روز باشید و از تکنیک های جدیدتری استفاده کنید، مشتریان بیشتری را نیز به خود جذب میکنید. اکثر خانم ها هم به صاف کردن موهایشان علاقه دارند و برای مرتب بودن اینکار را انجام میدهد. پس نتیجه میگیریم که لاین کراتین مو، بازار کار بسیارشلوغ و پر درآمدی دارد.

 

بازار هدف کراتین:

در لاین کراتین نیز بیشتر بانوان بازار هدف شما هستند، چرا که اکثر خانم هایی که موهایشان را رنگ و یا دکلره میکنند ممکن است با آسیب دیدگی موهایشان مواجه شوند و کراتین کردن یکی از انواع درمان و شادابی موهاشان میباشد. البته کسانی هم که موهای خود را تا به حال رنگ نکرده اند و صرفا میخواهند موهای وز و یا فر خود را به موهایی صاف و لخت تبدیل کنند نیز از مشتریان شما هستند. پس با این حال نتیجه میگیریم که بازار هدف شما بسیار گسترده میباشد و به طبع درآمد بالایی خواهید داشت.

درآمد کراتین کاران در ایران:

همانطور که پیشتر گفتیم لاین کراتین مو یکی از پردرآمد ترین خدمات آرایشگری میباشد و بازار کار بسیار شلوغی دارد، پس میتوان نتیجه گرفت که کراتین کارانی که حرفه ای هستند و از مواد مرغوبی استفاده میکنند، مشتریان بیشتری دارند و همچنین از درآمد بالایی برخوردارند.

جذب مشتری در لاین کراتین مو چگونه است:

اگر کار خود را تازه شروع کرده اید و به دنبال جذب مشتری هستید، یکی از راه های خوب و موثر برای این کار همکاری با سالن های زیبایی معتبر است. این سالن ها مشتری های خود را دارند و شما هم توانید از این شرایط به نفع خود و برای تبلیغ کار خود استفاده کنید.

سخن آخر:

مجموعه بیوتی منتوریگ همراه شما در مسیر ارتقا کسب و کار شماست. شما میتوانید قبل از انتخاب لاین کراتین مو، انتخاب مدرس، چگونگی قرار گرفتن در مسیر افزایش درآمد و یا پرسونال برندینگ به صورت خصوصی (حضوری یا ویدیوکال) با مشاورین ما در ارتباط باشید تا با توجه به تایپ شخصیتی و نیاز شما، حرفه ی مناسب را شناسایی و به شما پیشنهاد دهیم تا بتوانید در مسیر درست قدم بردارید. امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطاعات کافی درباره لاین کراتین مو بدست آورده باشید. برای برقراری ارتباط بیشتر با مشاورین ما میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید. مشاورین ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند..

۰۹۱۰۵۵۴۸۰۰۶_ ۰۹۱۹۶۳۳۱۱۰۸

 

 

 

اشتراک گذاری در:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مرتبط