آموزش اکستنشن مو

اکستنشن مو

درباره ی لاین اکستنشن مو:

اکستنشن مو در اصطلاح به معنای افزودن طول و حجم به مو میباشد. اکستنشن‌ها معمولا به دو شکل با مو مصنوعی و موی طبیعی انسان انجام میشوند. اکستنشن مو فقط برای بلند کردن قد مو استفاده نمیشود بلکه با کمک آن به آسانی و به سرعت میتوان به موها رنگ و حجم داد همچنین با کمک اکستنشن میتوانید در هر زمان موهایی بلند، ضخیم و خوش حالت را به لا به لای موهای طبیعی خودتان اضافه کنید. اکستنشن امکان تحولی سریع و اساسی در موهای شما را فراهم میکند. در صورت مراجعه به آرایشگران متخصص و حرفه ای که تخصص آنها اکستشن مو است میتوانید علاوه بر بلند کردن قد موهای خود، رنگ‌ها و هایلایت‌های جدید نیز بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر به موهای خود اضافه کنید.

استفاده از موی طبیعی در اکستنشن توجه بیشتری را در خانم ها  ایجاد کرده است ولی از نظر هزینه قیمت این موها بیشتر میباشد.
اما باید توجه داشته باشید که اکستنشن موی طبیعی همانند موی خودتان این امکان را به شما میدهد که رنگ , دکلره و هایلایت و.. را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.مورد بعدی  اکستنشن با موی طبیعی بستگی به میزان رشد موی شخص استفاده کننده دارد و معمولا  بین ۳ ماه تا ۶ ماه میباشد، اما هر۴۵ روز یکبار باید توسط متخصصی با تجربه بررسی شود تا اگر نیاز به ترمیم داشتند آرایشگر مربوطه آن قسمت های آسیب دیده را ترمیم کند.

 

اکستنشن کار کیست؟

اکستنشن کار کسی است که انواع روش های نصب اکستنشن مو را بلد باشد، مانند اکستنشن مو با استفاده از رینگ، اکستنشن مو با دوخت مو،
اکستنشن مو به روش لاینی و اکستنشن مو با  اتصال حرارتی.اکستنشن کار با استفاده از استعداد و مهارتی که دارد موهای شما را بلندتر و پر پشت تر میکند. همچنین اگر قصد تغییر رنگ موهای خود را دارید میتواند بدون استفاده از مواد شیمیایی و مضر رنگ موهای جدیدی را به شما هدیه بدهد.

 

ویژگی های یک اکستنشن مو کار حرفه ای:

یک اکستنشن کار حرفه ای باید ظاهری آراسته داشته باشید، خوش برخورد و خوش کلام باشد، باید صبور باشد و همه ی خواسته های مشتری را اجرا کند. او باید در حین مراحل اکستنشن در عین دقت و توجه به کار، با هم صحبتی با مشتری گذر زمان را برای مشتری کوتاه کند تا خوصله اش سر نرود. داشتن تخصص و مهارت کامل به انواع مواد اکستنشن و مراحل اکستنشن مو و مژه و به روز بودن با اکستنشن کار های جهانی برای ارائه بهترین کیفیت و رعایت همه اصول بالا کمک خواهد کرد تا مشتری در نهایت رضایت از یک اکستنشن کار قرار گیرد و برای همیشه مشتری دائمی شما شود.

مدت زمان آموزش اکستنشن مو:

مدت زمان آموزش اکستنشن مو حدودا بین ۶ تا ۲۰ میباشد و هزینه ی اموزش آن بین ۲ تا ۳ میلیون تومان است.

اکستنشن مو مناسب چه افرادی است؟

همانطور که پیشتر گفتیم برای شروع آموزش اکستنشن مو  بهتراست ابتدا با یک مشاور با تجربه که با صنعت زیبایی آشنایی کامل را دارد، صحبت کنید تا مطمئن شوید این حرفه مناسب تیپ شخصیتی و علاقه شما هست. همچنین اینکار باعث میشود که نیاز کمتری به آزمون و خطا داشته باشید و سریع تر در مسیر کسب درآمد قرار بگیرید.

لاین اکستنشن مو تقریبا مناسب همه ی گروه های سنی میباشد. کسانیکه به این رشته علاقه دارند و دارای ذهن خلاقی هستند و همچنین دوست دارند مدل موهای جدیدی خلق کنند، میتوانند در این لاین بسیار موفق شوند. این نکته را در نظر داشته باشید، کسانی که در لاین اکستنشن مو فعالیت میکنند، زمان زیادی را سرپا میگذرانند ، پس باید آمادگی این شرایط را داشته باشید.

 

اکستنشن مو

ابزار و لوازم لازم برای انجام اکستنشن مو:

برای انجام اکستنشن مو وسایل زیر را باید فراهم کرد :

انواع تار موهای مصنوعی یا طبیعی

اتوی موی مختص این کار
گیره جدا کننده موها
حلقه های فلزی برای اتصال موهای اضافی
انواع پلت های کراتینی
انواع چیپ های اکستنشن
چسب های کراتینی
رینگ
کلیپس
چسب حرارتی

بازار کار اکستنشن مو چگونه است؟

اکستنشن مو یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین خدمات سالن های زیبایی بانوان میباشد و این لاین نه تنها در ایران خواهان زیادی دارد بلکه در سرتاسر جهان نیز طرفداران خود را دارد، پس توجه داشته باشید که هرچه قدر به روز باشید و از تکنیک های جدیدتری استفاده کنید، مشتریان بیشتری را نیز به خود جذب میکنید. اکثر خانم ها هم به تغییر دادن قد و رنگ موهایشان علاقه دارند و دوست دارند اینکار را انجام دهند. همچنین بعضی از افراد به علت سفید شدن و یا ریزش موهایشان مجبور به رنگ کردن و یا اکستنشن مو هستند، پس متوجه میشویم که لاین اکستنشن مو بازار کار شلوغ و خوبی دارد.

بازار هدف اکستنشن مو:

بسیاری از  دخترها و خانم ها در سنین مختلف بازار هدف شما هستند، چرا که اکثر خانم ها به تغییر دادن قد و رنگ موهای خود علاقه مند هستند و تغییر چهره را دوست دارند. پس بازار هدف لاین اکستنشن مو بسیار گسترده است
بازار هدف لاین اکستنشن مو تقریبا شامل همه ی بانوان میشود. بسیاری از دختر ها و خانم ها در سنین مختلف اکستنشن مو را انجام میدهند، چرا که امروزه اکثر خانم ها به داشتن مو هایی پرپشت و بلند علاقه دارند و میخواهند همیشه ظاهری آراسته و مرتب داشته باشد، پس این افراد قطعا بازار هدف شما و از طرفداران و مشتریان لاین اکستنشن مو هستند.

درآمد اکستنشن کاران مو چگونه است؟

درآمد یک اکستنشن کار مو در ایران در حال حاضر ازماهی ۶ ملیون تومان شروع می شود و مقدار آن به نسبت تلاش شما میتواند به ماهی ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان نیز برسد . این بستگی به تعداد مشتریانی که شما دارید، دارد. همچنین اگر در کنار ارائه خدمات، تدریس را هم شروع کنید درآمد شما بالاتر نیز خواهد رفت. پس تلاش کنید بعد از بدست آوردن مهارت مناسب، هنرجو هم جذب کنید و همچنین از روش های تبلیغاتی نیز برای مشتری بیشتر استفاده نمایید.

اکستنشن مو

جذب مشتری در لاین اکستنشن مو:

برای جذب مشتری همیشه سعی کنید که بهترین مدل آرایش و آراستگی را ابتدا مدیرسالن و سپس پرسنل داشته باشند، زیرا مشتری ها علاقه دارند به سالنی که مدیر و پرسنل آن به آرایش خود اهمیت می دهند، مراجعه کنند. خیلی از مدیران سالن های زیبایی و آرایشگران فکر میکنند فقط باید با مشتری های خودشان که از خدمات خود آنها استفاده میکنند ارتباط داشته باشند، در صورتیکه شما با برقرار کردن ارتباط درست میتوانید از لاین های دیگر نیز برای خود مشتری جذب کنید. در لاین اکستنشن مو نیز همینگونه است، شما میتوانید با صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن درست با مشتری های سالن آنها را برای انجام خدماتتان جذب کنید و همیشه در ذهن آنها باقی بمانید.

سخن آخر:

مجموعه بیوتی منتوریگ همراه شما در مسیر ارتقا کسب و کار شماست. شما میتوانید قبل از انتخاب لاین اکستنشن مو، انتخاب مدرس، چگونگی قرار گرفتن در مسیر افزایش درآمد و یا پرسونال برندینگ به صورت خصوصی (حضوری یا ویدیوکال) با مشاورین ما در ارتباط باشید تا با توجه به تایپ شخصیتی و نیاز شما، حرفه ی مناسب را شناسایی و به شما پیشنهاد دهیم تا بتوانید در مسیر درست قدم بردارید. امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطاعات کافی درباره لاین اکستنشن مو بدست آورده باشید. برای برقراری ارتباط بیشتر با مشاورین ما میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید. مشاورین ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستد.

۰۹۱۰۵۵۴۸۰۰۶_ ۰۹۱۹۶۳۳۱۱۰۸

 

 

 

اشتراک گذاری در:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مرتبط