رنگ موی ترند سال ۲۰۲۳ چیست؟

بسیاری از بانوان دغدغه ی این مساله را دارند که رنگ موی ترند سال ۲۰۲۳ چیست؟ آنها همچنین علاقه دارند مدتی یکبار تغییری در ظاهر خود به وجود بیاورند. همیشه هم با گذر زمان و تغییر یافتن مد و فشن، استایل های جدید و متنوعی به وجود میاید. بانوان نیز دوست دارند ظاهر خود را تغییر دهند، تنوعی ایجاد کنند و به روز باشند. یکی از این روش ها، تغییر دادن رنگ مو میباشد. با تغییر رنگ مو شما میتوانید ظاهری جدید به چهره تان بدهید و رنگ موی ترند را امتحان کنید. در این مقاله برای کسانی که علاقه دارند در شروع سال جدید طبق مد پیش بروند و به روز باشند، درباره ی رنگ موی ترند سال ۲۰۲۳ صحبت خواهیم کرد، پس با ما در این مقاله همراه باشید.

رنگ موی ترند سال ۲۰۲۲:

در مد سال ۲۰۲۲ شاهد رنگ موهای طبیعی بودیم که طرفداران بسیاری داشتند و امسال هم در سال ۲۰۲۳ بیشتر خانم ها به دنبال همین رنگ های طبیعی هستند و این رنگ موها طرفداران بسیاری پیدا کردند. با هم نگاهی به چند رنگ موی ترند سال ۲۰۲۳ میکنیم.

رنگ دارچینی تیره:

رنگ دارچینی مناسب کسانی است که موهای تیره ای دارند و رنگ پوستشان گندمی است اما برای کسانیکه موهای طبیعی خودشان قرمز و قهوه ای رنگ است نیز مناسب است. این رنگ موی ترند علاوه بر اینکه به تنهایی بسیار زیباست، در ترکیب با رنگ های دیگر نیز فوق العاده جذاب و زیبا خواهد بود.

رنگ بلوند خیلی روشن:

همانطور که میدانید رنگ بلوند همیشه از پرطرفدارترین رنگ مو ها بوده و در طی سالهای اخیر هم محبوبیت خودش را حفظ کرده و امسال نیز بین رنگ موهای ترند دیده میشود. در سال ۲۰۲۳ ما شاهد رنگ موی بلوندی هستیم که بسیار روشن است و سایه های طبیعی دارد. همین امر باعث شیک تر شدن شدن این رنگ مو میشود.

رنگ موهای استخوانی، پلاتینی، کرم اسخوانی و مرواریدی از جمله نمونه رنگ های این دسته میباشند.

کرم استخوانی:

کسانی که بیشتر موهایشان سفید شده است، رنگ کرم استخوانی بهترین پیشنهاد برای آنهاست، زیرا به راحتی متوانند موهای سفیدشان را بپوشانند و برای افرادی با رنگ پوست تیره و همینطور چشمانی تیره نیز بسیار مناسب است.

پلاتینی:

این رنگ برای کسانی که پوستی روشن دارند و چشمانشان به رنگ های آبی، طوسی و یا سبز است بسیار زیبا خواهد بود.

مرواریدی:

رنگ مرواریدی ترکیبی از چند رنگ آبی، صورتی، نقره ای و سفید میباشد که یک رنگ بسیار جذاب و البته پیچیده است و همچنین این رنگ در بین رنگ موهای ترند سال ۲۰۲۳ نیز قرار دارد.

رنگ قهوه ای روشن:

یکی دیگر از رنگ مو های ترند سال ۲۰۲۳، رنگ قهوه ای روشن میباشد که بر پایه ی چند رنگ استوار است از جمله:

رنگ کاراملی، قهوه ای، گردویی، موکا، نسکافه ای و شکلاتی.

این رنگ مو بسیار جلوه ای زیبا وطبیعی دارد و به وجود آوردن آن کار دشواری نیست به همین دلیل بسیاری از بانوان به این طیف رنگ مو علاقه مند شده اند و روز به روز بر تعداد طرفداران این رنگ مو افزوده میشود. رنگ قهوه ای روشن برای کسانی که پوستی سبزه و گندمی دارند بسیار مناسب است.

رنگ مسی روشن:

یکی دیگر از رنگ های ترند سال ۲۰۲۳ رنگ مسی میباشد که برای افرادی که پوست روشنی دارند بسیار مناسب است زیرا رنگ مسی به پوست های روشن درخشش زیبایی میدهد . البته به این نکته توجه داشته باشید که ساختن این رنگ مو به اندازه ی رنگ موی قهوه ای آسان نیست و نیاز به آگاهی و تخصص دارد پس اگر قصد دارید موهای خود را به رنگ مسی در بیاورید بهتر است به یک آرایشگاه حرفه ای مراجعه کنید.

رنگ مشکی:

رنگ موی مشکی همانند رنگ موی بلوند همیشه طرفدار داشته است و امسال نیز در بین رنگ موهای ترند ۲۰۲۳ دیده میشود. این رنگ مو تقریبا برای تمامی بانوان با رنگ پوست و چشم های متفاوت مناسب و شیک است. همینطور برای موهای کوتاه و بلند نیز به همان اندازه زیباست. اگر موهای خود را به رنگ مشکی درآورده اید باید بدانید که رنگ موی مشکی ماندگاری بسیار بالایی دارد و به راحتی نمیتوانید آن را تغییر دهید و همچنین کار هر کسی هم نیست و باید نزد یک آرایشگر حرفه ای برای تغییر رنگ بروید. اما با وجود سختی های رنگ مشکی، بسیاری از بانوان ایرانی همچنان طرفدار این رنگ مو هستند.

در این مقاله به چند رنگ از رنگ های ترند سال ۲۰۲۳ نگاهی انداختیم و آنها را بررسی کردیم. اگر جزو کسانی هستید که یکنواختی را دوست ندارند و تنوع پسند هستند، میتوانید مدتی یکبار رنگ موهای خود را تغییر دهید و تنوعی به ظاهر و چهره ی خود بدهید. اینکار برای افزایش اعتماد به نفس و روحیه نیز بسیار مناسب است. امیدوارم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

 

اشتراک گذاری در:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مرتبط