آموزش لیفت و لمینیت

آموزش لیفت و لمینیت

 

در مقاله ای که پیش روی شماست به بررسی نکات لاین لیفت و لمینیت مثل بازار کار این رشته، بازار هدف، جذب مشتری و همچنین درآمد لیفت و لمینیت کاران میپردازیم. پس اگر به آموزش لیفت و لمینیت علاقه دارید و قصد دارید در این لاین فعالیت خود را آغاز کنید، با ما در مقاله همراه باشید.

لیفت و لمینیت چیست؟

لیفت و لمینیت مژه و ابرو، روشی است که در آن مژه و ابروها تقویت شده، حجیم، پررنگ و فرخورده به نظر میرسند. در لمینت مژه از مواد معدنی و مقوی برای تقویت مژه ها استفاده شده و مژه ها به طور طبیعی زیبایی خاص خود را به دست میاورند.

لیفت مژه با لمینیت مژه تفاوت چندانی ندارد، فقط در لمینیت مژه از رنگ های به خصوصی استفاده میشود تا در نهایت مژه های شما ضخیم تر دیده شوند و دیگر نیازی به زدن ریمل نداشته باشید.

چیزی که با عنوان لیفت مژه مطرح میشود، روشی است که در آن با استفاده از مواد خاصی، مژه ها ضخیم‌تر بنظر می‌آیند. در این روش قطور شدن مژه ها باعث میشود که حالت خمیدگی رو به‌ بالا برای مژه های پلک بالا و خمیدگی رو به‌ پایین برای مژه‌های پلک پایینی به وجود بیاید. از آنجا که مژه‌ها حالت خمیدگی پیدا میکنند، این‌طور به نظر میرسد که مژه‌ها لیفت شده اند. بنابراین مژه هایی که تا پیش از آن جلوی چشم‌ها بودند، به سمت بالا و پایین فر میخورند و همین قضیه باعث زیبایی میشود. به علاوه فر خوردن مژه ‌ها به سمت بالا و پایین، باعث میشود که چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند. همین قضیه به لحاظ زیبایی، برای افراد خوشایند است و جذب آن میشود .

 

لیفت و لمینیت کار کیست؟

لیفت و لمینیت کار مژه و ابرو کسی است که آموزش های تخصصی و با کیفیت لیفت و لمینیت را گذرانده است و مهارت های خود را در زمینه لیفت و لمینیت ارتقا داده است. لیفت و لمینیت کار مژه و ابرو در ابتدای شروع کارش باید به تعداد زیادی مدل رایگان کار کند تا تسلط کافی را بدست بیاورد و بتواند حس اطمینان را در مشتریانش به وجود بیاورد. زیرا امروزه بسیاری از خانم ها دغدغه ی پیدا کردن یک لیفت و لمینیت کار مژه و ابروی حرفه ای و قابل اعتماد را دارند.

 

بازار کار لیفت و لمینیت چگونه است؟

لیفت و لمینت مژه و ابرو یکی از خدمات رایجی است که در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها ارائه میشود. همچنین شما میتوانید به عنوان مدرس، آموزش لیفت و لمینیت را نیز آغاز کنید. به همین دلیل داشتن دانش و مهارت لازم برای انجام این کار، به هنرجو کمک میکند تا بتواند در بسیاری از مراکز زیبایی فعالیت نموده و یا کسب و کار خود را ایجاد کند. همچنین امروزه بسیاری از بانوان به دنبال مرتب شدن ابرو و مژه های خود هستند و نمیخواهند مدام از مداد ابرو و ریمل برای مرتب نشان دادن مژه و ابرو های خود استفاده کنند. انجام لیفت و لمینیت با استفاده از مواد مرغوب و اورجینال، آسیبی به مژه و ابروهای مشتری وارد نمیکند، موجب ریزش مژه و ابروی مشتری نمیشود و همچنین باعث صرفه جویی در زمان و هزینه میشود. پس میتوانیم نتیجه بگیریم که بازار کار این رشته بسیار داغ است و طرفداران خود را دارد.

 

بازار کار لیفت و لمینیت

 

 

چگونه یک لیفت و لمینیت کار حرفه ای باشیم؟

حرفه ای شدن در هر لاینی بستگی به میزان علاقه، تمرین و پشتکار شما دارد. همچنین شما یک هنرمند خلاق هستید که با استفاده از مهارت خود چشمان زیبایی را به مشتریان خود هدیه میدهید. لیفت و لمینیت کاران حرفه ای صبور و با حوصله هستند. شما بعد از اتمام دوره ی آموزشیتان، نیاز دارید حتما روی مانکن و در نهایت مدل طبیعی کار کنید. تمرین کردن بسیار و کسب تجربه باعث میشود تا ازمهارت و استعداد خود بهترین استفاده را ببرید و در نهایت خدمات قابل قبول تری را به مشتری خود ارائه دهید.

 

هزینه ی آموزش لیفت و لمینیت:

با توجه به وجود نوسانات قیمت، هزینه ی آموزش و همینطور تهیه ابزار و لوازم لازم برای شروع آموزش نیز متغیر و متفاوت است . اما میتوانیم مبلغی کلی به عنوان پیش زمینه در نظر بگیریم . هزینه ی یادگیری لیفت و لمینیت در ایران در حال حاضر حدودا بین ۶۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان میباشد. اما همانطور که پیشتر گفتیم، این مبلغ ممکن است تغییر کند.

 

آموزش لیفت و لمینیت مناسب چه افرادی است؟

از نظر ما برای پیدا کردن لاین مورد نظر خود برای شروع کار بهتر است ابتدا با یک مشاور صنعت زیبایی مشورت کنید تا تجربیات خود را در اختیار شما قرار بدهد و مسیر را برایتان هموارتر کند. به پیشنهاد ما، لیفت و لمینیت مژه و ابرو مناسب افرادی است که میخواهند با مواد کمتر و کم بو کار کنند و همچنین نمیخواهند مدت زمان زیادی سرپا باشند. کسانیکه لاین لیفت و لمینیت مژه و ابرو را انتخاب میکنند باید صبر و حوصله فراوانی داشته باشند و همچنین منظم باشند و درعین حال دقت بالایی داشته باشند، پس افرادی که این ویژگیها را دارند میتوانند در این لاین فعالیت کنند و در این شغل موفق هستند. اما باید توجه داشته باشید که شغل لیفت و لمینیت مژه و ابرو برای افرادی که دارای کمردرد و پادرد هستند، مناسب نیست. چرا که مهم تر از همه، شما به دقت و تمرکز نیاز دارید و مدت زمان زیادی را نشسته هستید پس باید از لحاظ جسمانی آمادگی این شرایط را داشته باشید.

 

لیفت و لمینیت

بازار هدف لیفت و لمینیت چگونه است؟

بازار هدف لاین لیفت و لمینیت مژه و ابرو تقریبا شامل همه ی بانوان میشود. بسیاری از دختر ها و خانم ها در سنین مختلف علاقه دارند مژه و ابروهای خود را لیفت کنند و اینکار را انجام میدهند، چرا که امروزه اکثر خانم ها به داشتن مژه و ابروهایی پرپشت و بلند علاقه دارند و از ریمل زدن و مداد ابرو کشیدن به طور مداوم خسته شدند و میخواهند چشم ها و ابرو هایشان همیشه ظاهری آراسته و مرتب داشته باشد، پس این افراد قطعا بازار هدف شما و از طرفداران و مشتریان لاین لیفت و لمینیت  هستند.

درآمد لیفت و لمینیت کاران:

میزان درآمد شما به تجربه و مهارت و هچنین نحوه ی جذب مشتری شما بستگی دارد که با آموزش های لازم میتوانید این مهارت ها را ارتقا دهید. درآمد لیفت و لمینیت کاران در ایران در حال حاضر از ماهی ۳ میلیون تومان شروع میشود که شما اگر تکنیک های جذب مشری را بلد باشید میتوانید این درآمد را به مقدار خیلی بالاتری نیز برسانید. نگران این مسائله نباشید مشاورین تیم بیوتی منتورینگ همراه شما هستند و میتوانند نقاط ضعف شما را به نقطه قوتتان تبدیل کنند.

 

جذب مشتری در لاین لیفت و لمینیت چگونه است؟

برای جذب مشتری همیشه سعی کنید که بهترین مدل آرایش و آراستگی را داشته باشید و این مسائله را ابتدا مدیرسالن و سپس پرسنل باید رعایت کنند، زیرا مشتری ها علاقه دارند به سالنی که مدیر و پرسنل آن به آرایش و آراستگی خود اهمیت میدهند، مراجعه کنند. خیلی از مدیران سالن های زیبایی و آرایشگران فکر میکنند فقط باید با مشتری های خودشان که از خدمات خود آنها استفاده میکنند ارتباط داشته باشند، در صورتیکه شما با برقرار کردن ارتباط درست میتوانید از لاین های دیگر نیز برای خود مشتری جذب کنید. در لاین مژه و ابرو نیز همینگونه است، شما میتوانید با صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن درست با مشتری های سالن آنها را برای انجام خدماتتان جذب کنید و همیشه در ذهن آنها باقی بمانید. با رعایت تکنیک های جذب مشتری و همینطور وفادارسازی مشتری میتوانید به درآمد  بسیار بالاتری برسید.

 

ابزار لازم برای لیفت و لمینیت مژه چیست؟

رول سیلیکونی

چسب مخصوص

مواد کراتینه مرحله اول (صورتی)

مواد کراتینه مرحله دو (آبی)

براش مخصوص (با سری نازک)

میله جدا کننده مژه

ریموور

پد زیر چشم

 

 

 

سخن آخر:

مجموعه بیوتی منتوریگ همراه شما در مسیر ارتقا کسب و کار شماست. شما میتوانید قبل از انتخاب لاین لیفت و لمینیت، انتخاب مدرس، چگونگی قرار گرفتن در مسیر افزایش درآمد و یا پرسونال برندینگ به صورت خصوصی (حضوری یا ویدیوکال) با مشاورین ما در ارتباط باشید تا با توجه به تایپ شخصیتی و نیاز شما، حرفه ی مناسب را شناسایی و به شما پیشنهاد دهیم تا بتوانید در مسیر درست قدم بردارید. امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطاعات کافی درباره لاین لیفت و لمینیت بدست آورده باشید. برای برقراری ارتباط بیشتر با مشاورین ما میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید. مشاورین ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستد.

۰۹۱۰۵۵۴۸۰۰۶_ ۰۹۱۹۶۳۳۱۱۰۸

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری در:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مرتبط