دکوراسیون سالن زیبایی

طراحی  و دکوراسیون سالن زیبایی اهمیت بسیاری در جذب مشتری دارد و در آنها احساس خوشایندی ایجاد میکند.

اگر سالن خیلی بزرگی ندارید میتوانید با مشورت کردن با یک طراح دکوراسیون سالن زیبایی، علاوه بر زیباتر کردن فضای سالن، مشکل کمبود جا را هم حل کرده و از فضایی که در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید.

یکی از موارد مهم در دکوراسیون سالن زیبایی، انتخاب رنگ مناسب برای محیط است. رنگ، یکی از مواردیست که بر احساسات و افکار مخاطب بسیار تاثیرگذار است و هر رنگ، حس متفاوتی را در شما ایجاد میکند. شما با مطالعه ی رنگ شناسی بیشتر با تاثیرات رنگ ها با روحیه تان آشنا میشوید. در بیشتر موارد از ترکیب ۲ رنگ که متضاد همدیگر هستند برای سالن های زیبایی استفاده میشود. برای اینکه رنگ مناسب سالن خود را انتخاب کنید باید ابتدا سبک دکوراسیون سالن زیبایی خود را انتخاب کنید.

در اینجا ۳ نوع از سبک های دکوراسیون را بررسی میکنیم.

سبک مدرن:

در دکوراسیون سالن زیبایی به سبک مدرن، شما باید از تجهیزاتی استفاده کنید که به روز و مدرن باشند. از رنگ های نود ( مانند رنگ های سفید، کرم، طوسی روشن و… ) برای دیوارها استفاده کنید. در این سبک دکوراسیون، متراژ سالن شما اهمیت چندانی ندارد و در نهایت فضایی ساده، خلوت و مینیمال خواهید داشت که امروزه این سبک دیزاین بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در دکوراسیون سالن زیبایی به سبک مدرن از وسایل تزئینی و دکوری کمی استفاده میشود تا محیط سالن خلوت و ساده باشد و در عین حال پر از آرامش باشد. شما میتوانید تجهیزات سالن خود را نیز به گونه ای انتخاب کنید که متفاوت و خلاقانه باشند و شبیه لوازم معمول موجود در بازار نباشند. برای مثال میز و صندلی ها، مبلمان و آیینه ها را به گونه ای طراحی کنید که دارای سبک متفاوتی باشند و حالتی ساده و در عین حال متفاوت داشته باشند و همچنین سعی کنید از رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید.

سبک کلاسیک:

در سبک کلاسیک برخلاف سبک مدرن فضای شلوغتر و با جزئیات تری داریم. در این سبک معولا از مبلمان چوبی استفاده میشود، وسایل دکوری نیز چوبی هستند و دیوارها و سقف ها نیز تماما گچ بری شده اند. برای اجرای سبک کلاسیک بهتر است بودجه ی کافی داشته باشید و فضای سالنتان تقریبا بزرگ باشد تا تجهیزات شما به خوبی خود را نشان دهند. میتوانید از رنگ های کرم، سفید، قهوه ای و سبز نیز برای اجرای این سبک استفاده کنید.

سبک مینیمال:

کلمه ی مینیمال در لغت به معنای حداقل و کم بودن است. در هنر نیز به ساده بودن و خلوت بودن یک اثر، مینیمال میگویند. اگر قصد دارید دکوراسیون سالن زیبایی خود را به سبک مینیمال انجام دهید باید سراغ ساده ترین چیزها بروید و تا جای امکان فضای سالن را ساده و خلوت نگه دارید و همچنین از تجهیزات بزرگ و پر زرق و برق استفاده نکنید زیرا فضای سالن را نا مرتب و شلوغ جلوه میدهند.

رنگ های تیره و جیغ در سبک مینیمال جایی ندارند و باید از رنگ های روشن مثل سفید و کرم استفاده کنید. رنگ های روشن و آرامش بخش از مهمترین موارد سبک مینیمال هستند.

پس از انتخاب تجهیزات مورد علاقه تان، نکته دیگر که باید به آن توجه کنید، نورپردازی سالن زیبایی شما میباشد. محیط سالن زیبایی باید سرشار از آرامش و روشنایی باشد و مشتری ها نیز از سالن های روشن استقبال بیشتری میکنند. همچنین نورپردازی مناسب، کیفیت کار شما را نیز در نهایت بهتر جلوه میدهد. به انتخاب لوکیشن و موقعیت سالن زیبایی نیز توجه کنید چرا که علاوه بر نورهای مصنوعی، استفاده از نور طبیعی نیز در زیبایی سالن بسیار تاثیر گذار است و در نهایت کیفیت محتوایی که تولید میکنید را به شدت زیادی بالا میبرد.

از دیگر نکاتی که خیلی ها به آن توجهی نمیکنند، طراحی فضای بیرون سالن زیبایی است. میتوانید در فضای خارج از سالن از لوازم های دکوری استفاده کنید، اینکار در جذب مشتری ها برای ورود به سالن زیبایی بسیار موثر است و به نحوی معرف فضای داخلی سالن زیبایی شماست.

تیم بیوتی منتورینگ علاوه بر برندینگ و همراهی شما در تاسیس سالن زیبایی، طراحی دکوراسیون سالن زیبایی شما را نیز بر عهده میگیرد. میتوانید برای دریافت مشاوره و پاسخ سوال هایتان با شماره ی زیر در ارتباط باشید.

۰۹۱۰۵۵۴۸۰۰۶

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری در:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مرتبط