خدمات سالن زیبایی

 

امروزه بسیاری از بانوان برای زیبایی ظاهر و آراستگی خود اهمیت بسیاری قائل هستند و همین مسئله باعث شلوغی و پر رونق بودن سالن های زیبایی شده است. سالن های زیبایی به چند دسته تقسیم میشوند، سالن هایی که تمام لاین های زیبایی را پوشش میدهند، سالن هایی که به صورت تخصصی فقط یک لاین مشخص را ارائه میدهند و سالن هایی که یه صورت تخصصی فقط  پذیرای عروس ها هستند.  امروزه بیشتر سالن ها تمامی خدمات را انجام میدهند و تعداد سالن هایی که به طور تخصصی فعالیت میکنند کمتر میباشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی خدمات سالن زیبایی بپردازیم و فعالیت هر کدام از لاین ها را تا حدودی بررسی کنیم، این مقاله برای کسانی که قصد تاسیس سالن زیبایی را دارند نیز بسیار مفید است، پس با ما در این مقاله همراه باشد.

خدمات سالن زیبایی:

گریم و میکاپ صورت

هیر استایلینگ، انواع  کوتاهی مو، براشینگ مو و شینیون

اصلاح صورت

اکستنشن مو که به روش های مختلفی انجام میشود.

انواع بافت مو

پاکسازی پوست و فیشال پوست

اپیلاسیون

طراحی حنا و تتوی بدن

خدمات کار با مواد:

کراتین مو / بوتاکس مو / پروتئینه ی مو /  انواع رنگ و لایت ها /  انواع مش مو / بالیاژ مو / آمبره مو

خدمات مژه در سالن زیبایی :

اکستنشن مژه / کاشت مژه / لیفت مژه / لمینت مژه

خدمات تتو در سالن زیبایی:

هاشور ابرو / میکروبلیدینگ / فیبروز / تتو خط چشم و بن مژه / تتو خط لب

خدمات ناخن :

کاشت ژل / کاشت پودر / ترمیم ژل / ترمیم لمینت / کاشت ناخن قالبی / کاشت ناخن پودری

قیمت خدمات لاین های زیبایی:

امروزه با توجه به نوسانات موجود در بازار، شاهد اختلاف قیمت های بسیاری هستیم. سالن هایی هستند که خدمات با کیفیتی ارائه میدهند و از مواد و متریال اورجینال و مرغوبی استفاده میکنند. قیمت گذاری این سالن زیبایی ها طبیعتا با سالن های دیگر متفاوت است و خدمات بهتر و گران تری ارائه میدهند. قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی درجه ۱ نیز روز به روز در حال افزایش است و سالن های زیبایی که به طور حرفه ای فعالیت میکنند به ناچار مجبور به افزایش قیمت خدمات خود میشوند.

اما توجه کنید که بسیاری از سالن های زیبایی از استراتژی های نادرستی استفاده میکنند و قیمت های هنگفتی بر روی خدمات خود میگذارند و بسیاری از بانوان جذب تبلیغات پر رزق و برق آنها میشوند و هزینه های هنگفتی پرداخت میکنند و بعد ها ممکن است دچار پشیمانی شوند و احساس رضایت نداشته باشند.

در مقاله ی فوق به بررسی خدمات سالن زیبایی پرداختیم و توصیه ما به شما این است که برای دریافت خدمات زیبایی خود حتما به سالن های حرفه ای و آرایشگران متخصص مراجعه کنید تا در نهایت نتایج مطلوبی دریافت کنید و از نتیجه ی کار خود رضایت داشته باشید.

تیم بیوتی منتورینگ در تمامی حوزه های صنعت زیبایی تجربه ی کافی دارد و آماده ی همراهی شما در مسیر موفقیتتان است. جهت دریافت مشاوره میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۰۵۵۴۸۰۰۶

 

 

 

اشتراک گذاری در:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مرتبط