تابلو سالن زیبایی

تابلو سالن زیبایی معرف اسم آن سالن زیبایی و آرایشگاه میباشد و در بالای درب آرایشگاه و یا سالن زیبایی نصب میشود و مشتریان نیز، سالن مورد نظر خود را با نام آن میشناسند.

تابلوی سالن زیبایی در خارج از فضای سالن زیبایی نصب میشود و یکی از اولین چیزهاییست که مشتری های سالن زیبایی جذب آن میشوند.

در تحقیقات انجام شده میبینیم که بیشتر مشتری ها در ابتدا جذب نام و تابلوی تبلیغاتی نصب شده در بالای سالن زیبایی و مرکز خدماتی میشوند. رشته ی آرایشگری نیز یک رشته ی هنری است و مشتریان انتظار جلوه های ویژه تر و زیباتری دارند. همچنین باید مد روز را دنبال کنید، سلیقه ی مشتریان خود را بشناسید و از آن روش ها برای جذب مشتریان بیشتر پیروی کنید.

ویژگی های تابلو سالن زیبایی:

معمولا برای ساخت تابلوی سالن زیبایی زنانه از افکت ها و فیلتر های نوری جذاب و هیجان انگیز همانند تابلوی چلنیوم استفاده میشود. در طراحی تابلو سالن زیبایی مردانه هم باید همانند سالن زیبایی زنانه به دکوراسیون سالن اهمیت بدهید و تابلو را به گونه ای طراحی کنید که به فضای سالن شما مرتبط باشد.

طراحی تابلوی سالن زیبایی همانند طراحی لوگوی آن بسیار مهم و ارزشمند است. همیشه سعی کنید لوگویی برای برندتان طراحی  کنید که مخصوص خودتان باشد و حس و حال شخصیت، سلیقه و برند شما را به نمایش بگذارد. تابلوی سالن زیبایی نیز برگرفته از لوگوی شما طراحی میشود و آن هم باید حس و حالی که در فضای سالن زیبایی شما وجود دارد را به نمایش بگذارد و مخاطب را به خود جذب کند.

در اینجا چند مورد از تابلوهای تبلیغاتی که میتوانید برای سالن زیبایی خود استفاده کنید را نام میبریم.

تابلو چلنیوم، تابلو فلزی، تابلو وکیوم، تابلو پولکی، تابلو پانچی، تابلو سوپر ساید، تابلو لاسوگاسی، تابلو رینگی و تابلوی پیکسلی. تابلوی پیکسلی یکی از بهترین تابلوهایی هستند که شما میتوانید برای سالن زیبایی خود استفاده کنید. از مهمترین ویژگی های تابلوهای پیکسلی این است که قادر به تولید حدود ۱۶ میلیون پیکسل رنگی است. تابلوهای پیکسلی از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند، به گونه ای که میتوان افکت های مختلف، انیمیشن، متن و همچنین بسیاری از جلوه های زیبای دیگر را با رنگ و نورهای مختلف بر روی آنها ایجاد کرد و باعث تغییر رنگ آنها نیز شد.

شما میتوانید برای دکور فضای داخل سالن نیز از تابلوهای زیبایی استفاده کنید و المان هایی از هویت برند خود را در سالن زیباییتان به نمایش بگذارید. میتوانید از تابلوهای زیبای نقاشی شده و یا تابلوهایی که از جنس چوب و یا استیل هستند استفاده کنید که انتخاب نوع تابلو به سبک دکوراسیون سالن زیبایی شما بستگی دارد. برای نشان دادن حس و حال محیط سالن زیباییتان، از تابلوهایی برای درب ورودی سالن استفاده کنید تا مشتری ها در بدو ورود به سالن زیبایی شما حس خوبی دریافت کنند و با فضای سالن زیبایی شما نیز ارتباط برقرار کنند.

امیدواریم مطالب این مقاله در رابطه با تابلوی سالن زیبایی برای شما مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید. همانطور که میدانید تیم بیوتی منتورینگ در رابطه با دکوراسیون فضای داخلی و خارجی سالن زیبایی نیز شما را همراهی میکند و بهترین ایده ها و پیشنهادات را در اختیار شما میگذارد. برای ارتباط با تیم بیوتی منتورینگ میتوانید با شماره ی زیر در ارتباط باشید.

۰۹۱۰۵۵۴۸۰۰۶

 

 

 

اشتراک گذاری در:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مرتبط