تصور کنید شما بزرگترن و مجهز ترین سالن زیبایی شهر را دارید و همینطور در زمینه ی کاری خودتان بسیار حرفه ای هستید، اما کسی در آن منطقه شما را نمیشناسد و از وجود سالن شما باخبر نیست.

در اینجا تبلیغات حرف اول را میزند، چرا که باید کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی کنید تا پس از آشنایی به شما مراجعه کنند و مشتریتان شوند. تبلیغات برگ برنده ی بسیاری ازکسب و کارهاست و شما اگر به آن توجه لازم را نکنید، شکست میخورید. در این مقاله در رابطه با تبلیغات سالن زیبایی صحبت خواهیم کرد و به نکات لازم اشاره میکنیم پس با ما در این مقاله همراه باشید.

برای تبلیغات بهتر است که با یک مشاور صنعت زیبایی مشورت کنید و بعد اقدام به انجام آن کنید، زیرا تبلیغات هم روش های متفاوت خود را دارد و شما در ابتدا باید بدانید که در چه مرحله ای از کسب و کار قرار دارید و چه مقدار بودجه ای برای انجام تبلیغات لازم دارید.

همینطور پس از انجام تبلیغات باید توانایی ارائه ی آن خدمات را نیز داشته باشید. قدرت تبلیغات به اینگونه است که برای مثال خانمی برای جشن عروسی اش، سفری چند ساعته را طی میکند تا به سالنی مراجه کند که تعریف آن را بسیار شنیده، پس تبلیغات را دست کم نگیرید و حتما برای پیشرفت بیزینستان در نظر بگیرید.

پس از تبلیغات شما باید مهارت های وفادارسازی مشتری را نیز بلد باشید تا مشتری پس از انجام خدماتش نزد شما، به سالن دیگری مراجعه نکند و مشتری ثابت شما شود.

یکی از بستر های تبلیغات، شبکه های اجتماعی هستند. شبکه های اجتماعی از مهم ترین پایه های بازاریابی میباشند.

برای فعالیت در فضای مجازی هم باید ابتدا آموزش بینید تا بتوانید محتوای اثرگذار و جذاب تولید کنید. باید سلیقه ی مشتری ها و مخاطبان خود را بشناسید و برای آنها محتواهایی تولید کنید. میتوانید ویدیو های آموزشی ضبط کنید و آنها را در صفحه ی کاریتان آپلود کنید، همچنین میتوانید کانال تلگرام نیز راه اندازی کنید و هفته ای یک یا دو روز در آن محتوای آموزشی بگذارید.

آکادمی بیوتی منتورینگ میتواند به شما در آموزشتان کمک کند و در مسیر موفقیت همراه شما باشد.

جهت ارتباط با مشاوران بیوتی منتورینگ با شماره ی زیر در تماس باشید.

۰۹۱۰۵۵۴۸۰۰۶