برای قرار گرفتن در یک جایگاه شغلی مناسب در صنعت زیبایی اولین و مهمترین گام، تهیه ی یک رزومه ی کاری مناسب و دقیق است. برای رزومه نویسی باید به چند نکته توجه لازم را داشته باشید، برای مثال اگر هم اکنون مشغول به کار هستید، اطلاعات شغلی حال حاضر خود را به طور دقیق ذکر کنید.

اگر هم اکنون در جایی مشغول به کار هستید و قصد بهبود شرایط کاری خود را دارید و حقوق و درآمد بالاتری مد نظرتان است حتما در رزومه تان ذکر کنید تا مدیران با شرایط شما آشنا شوند و موقعیت شغلی بهتری برایتان پیش آید و وقت خود را برای مصاحبه در مکان هایی که برایتان مناسب نیستند، تلف نکنید.

اطلاعات لازم جهت رزومه نویسی:

میتوانید اطلاعات تحصیلی خود را در رزومه تان با دقت وارد نمایید. اگر به زبان های متفاوتی مسلط هستید و مهارت ها و استعداد های متنوعی دارید حتما در رزومه ی خود یادداشت کنید، در رابطه با مهارت هایتان توجه داشته باشید که موارد ذکر شده مربوط به موقعیت شغلی باشد که برای آن رزومه ارسال میکنید. خیلی مهم است که نکات مثبت مربوط به شغل فعلی و همچنین خودتان را هنگام رزومه نویسی ذکر کنید.

در شغل آرایشگری به ظرافت، دقت، تمیزی و مهارت شما بسیار توجه میشود چرا که تمام لاین های زیبایی ترکیبی از استعداد، ظرافت، هنر و مهارت است، پس اگر شما این نکات را همیشه رعایت کنید مشتری های خوشحال تر و راضی تری خواهید داشت. نوشتن رزومه نیز همینطور است. شما با رعایت یکسری نکات کلیدی رزومه ی خود را برجسته تر جلوه میدهید و باعث میشوید مدیران  و کار فرمایان ارزش بیشتری برای رزومه ی شما قائل باشند. همیشه سعی کنید برای انتخاب محل کار و یا حتی محل کارآموزی دقت کافی را داشته باشید زیرا مدیران در بررسی رزومه ی شما به محل هایی که تا کنون در آن کار کرده اید نیز توجه میکنند.

کارفرمایان به تجربه و سابقه ی کاری متقاضیان بسیار اهمیت میدهند و توجه ویژه ای به این موضوع میکنند. به همین دلیل اگر جزو آرایشگرانی هستید که به اندازه ی کافی تجربه و سابقه کاری در زمینه ی شغلیتان ندارید و اول راه هستید میتوانید به عنوان کارآموز نیز برای آرایشگران و مدیران رزومه ارسال کنید وهمچنین به دوره ها و آموزش هایی که گذرانده اید اشاره کنید. شما با اینکار میتوانید برای مدتی به عنوان کارآموز فعالیت کنید تا مهارت و تسلط  خود را ارتقاء دهید. پس از کسب تجربه ی لازم به صورت حرفه ای وارد بازار کار میشوید و پس از مدتی میتوانید به عنوان مدرس لاین تخصصیتان نیز مشغول به کار شوید.

خبر خوش این است که تیم بیوتی منتورینگ در رزومه نویسی نیز میتواند به شما کمک کند و در این مسیر همراه شما باشد.

اگر جزو آرایشگرانی هستید که حرفه ای، با تجربه و دارای سابقه کار هستند، حتما تمامی این موارد را با جزئیات در رزومه ی کاری خود وارد کنید و نکات مثبت خود در فرصت شغلی قبلی را حتما ذکر کنید. سعی کنید تمام مهارت های حرفه ای، ایده ها و راه حل هایتان را در برخورد با چالش ها را نیز در رزومه تان بنویسید.

برای رزومه نویسی همیشه سعی کنید صداقت را رعایت کنید و نکات مثبت بیش از حدی که حقیقت ندارند را به خودتان نسبت ندهید.

میتوانید سوالات و مشکلات خود را در تمامی مسائل با تیم بیوتی منتورینگ در میان بگذارید و با راه حل های ارائه شده آنها را از میان بردارید. برای رزرو نوبت و دریافت مشاوره میتوانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۰۵۵۴۸۰۰۶