میدانیم که مهمترین بخش در یک سالن زیبایی وجود پرسنل حرفه ای و کار بلد است. تصور کنید روزانه صد ها نفر به سالن زیبایی شما مراجعه کنند و بخواهند درباره ی خدماتتان سوال کنند و یا از مشاوره های شما استفاده کنند اما پرسنل شما توانایی انتقال درست مطالب را نداشته باشند و نتوانند مشتری را مجاب کنند تا خدماتشان را در سالن شما انجام دهند. در این مقاله در رابطه با جذب پرسنل حرفه ای و آموزش ارتباطات آنها صحبت خواهیم کرد، پس با ما در این مقاله همراه باشید.

مشتری ها همیشه به دنبال سالنی هستند که خدمات با کیفیتی ارائه بدهند و در عین حال قیمت گذاری مناسبی هم داشته باشند، پس شما باید به دنبال پرسنل های حرفه ای باشید و نسبت به مکان سالن و مواد مصرفی خود قیمت گذاری کنید.

تاثیر ارتباط موثر چیست؟

در مراحل بعدی تصور میکنیم که پرسنل، مشتری را مجاب به دریافت خدمات کرده اند اما خدمات خوبی دریافت نمیکنند، این اتفاق نیز موجب ناراضی شدن مشتری میشود، پس نتیجه میگیریم که تنها متقاعد سازی مهم نیست و باید به کیفیت خدمات هم بسیار اهمیت دهید که این مساله به نحوه ی استخدام نیروی انسانی مدیر سالن مربوط میشود.

برای جذب پرسنل حرفه ای روش های مختلفی وجود دارد که در کسب و کارهای مختلف این روش ها نیز متفاوت میشوند. در سالن زیبایی برای استخدام پرسنل حرفه ای باید به چند نکته توجه داشته باشید.

نکات مهم جذب پرسنل حرفه ای چیست؟

برای مثال باید اخلاقیات و رفتار پرسنل را ببینید و بپسندید و بعد از کمی معاشرت با آنها نحوه ی ارتباط برقرار کردنشان و همینطور فن بیان آنها را بسنجید. نکته ی بعدی رزومه ی آنهاست. در بررسی رزومه به میزان تخصص، استعداد ومهارت آنها پی میبرید. همچنین شما باید به آراستگی و مرتب بودن ظاهر هم بسیار توجه کنید چرا که مشتری ها علاقه دارند خدمات زیباییشان را کسی انجام دهد که به زیبایی و آراستگی خود نیز اهمیت میدهد.

یادتان باشد برای هردو موضوع جذب مشتری و جذب پرسنل حرفه ای باید فن بیان مناسبی برای ارتباط برقرار کردن و متقاعد سازی داشته باشید، همچنین باید این مطالب را به پرسنل خود نیز آموزش بدهید تا بتوانند در کوتاهترین زمان روی ذهن مشتری خود تاثیر بگذارند و با ارائه ی خدمات خوبشان آنها را راضی ساخته و برای همیشه به خود وفادار کنند.

برای یادگیری مهارت ارتباط موثر میتوانید با مشاورین بیوتی منتورینگ در ارتباط باشید و در سوالات خود را از شتیبان های ما بپرسید.

جهت تعیین وقت مشاوره میتوانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۰۵۵۴۸۰۰۶