اگر شما حرفه ای ترین و متخصص ترین آرایشگر باشید یا مدیریت بهترین سالن سطح شهر را به عهده داشته باشید اما برای کسب و کار و حرفه تان تبلیغاتی انجام ندهید نتیجه ای هم نخواهید گرفت. ما در ادامه ی این مقاله به نکات مثبت تبلیغات و همچنین نحوه ی جذب مشتری در سالن زیبایی اشاره خواهیم کرد پس با ما در این مقاله همراه باشید.

نحوه ی جذب مشتری :

در بیشتر مشاغل شما نیاز به جذب مشتری و معرفی خود دارید، صنعت زیبایی نیز همینگونه است. برای اینکه تبلیغات بهتری داشته باشید و نتیجه ی قابل قبول تری هم بگیرید باید به چند نکته توجه کنید.

از مهمترین موارد این است که مشتریان خود را بشناسید.

 مخاطبان و طرفداران کسب و کارهای مختلف با هم متفاوت هستند و شما باید شخصیت و علایق مشتری ها و مخاطب های خود را بدانید. همچنین توجه داشته باشید که شما همیشه یکسری مشتری های رندوم و غیر آشنا با برندتان را دارید، یکسری هم مشتری های وفادار به خودتان و سالن را دارید. مشتری های وفادار به شما ارزشمند تر هستند و برای نگهداری آنها باید تلاش بیشتری بکنید، اما همواره باید دغدغه ی جذب مشتری های جدید را هم داشته باشید.

با شناخت مشتریانتان، خدمات را طبق سلیقه ی آنها پیش میبرید و این عمل، باعث ارائه ی بهتر خدمات شما میشود.

مورد بعدی این است که محتوای اثر گذار تولید کنید و از طریق عکس و ویدیو جذب مشتری کنید.

جذب مشتری در فضای مجازی سختی های بسیاری دارد، چرا که شما ارتباط حضوری با مخاطب ندارید و نمیتوانید با برقرار کردن ارتباط موثر، صحبت کردن و معاشرت با آنها، به دریافت خدمات، مجابشان کنید، پس باید با تولید محتوای اثرگذار و جذاب اینکار را از طریق صفحه های مجازی انجام دهید.

مبحثی که خیلی ها به آن توجه نمیکنند نحوه ی تولید محتوا است. شما باید ترند های روز دنیا را در کسب و کارتان و همچنین در تولید محتوایتان بشناسید و آن ها را به کار بگیرید. در محتوایتان باید بتوانید اعتماد مخاطب را جلب کنید، اگر سوالی دارند به سوال هایشان پاسخ بدهید و آنها را مجذوب کنید که خدماتشان را نزد شما انجام دهند. برای راهنمایی های بیشترهم میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و از آموزش های لازم و رایگان ما برای تولید محتوا بهره مند شوید.

تاثیر ظاهر آراسته در دیدار اول:

همیشه شنیده ایم که دیدار اول بسیار تاثیر گذار است. همانطور که شما در ملاقات های روزمره تان با افراد به ظاهرشان توجه میکنید و آراستگی و مرتب بودن آنها برایتان مهم است، ملاقات های کاری و تجاری نیز همینگونه است. پس اگر شما بهترین سالن و خدمات را هم داشته باشید، اما توجهی به تمیزی و مرتب بودن آن مکان و همچنین ظاهر خودتان نکنید، مشتری را از خود دور میکنید و فرصت شغلی خود را از دست میدهید. پس برای جذب مشتری در سالن زیبایی باید به ظاهر و آراستگی خود توجه کنید.

جا به جایی مشتری در لاین های مختلف:

همیشه به ارتباط خود با همکارانتان در سالن توجه کنید. اگر شما ارتباط موثری با همکارهایتان در سالن زیبایی داشته باشید، علاوه بر خودتان نفرات دیگری نیز برای شما  مشتری جذب میکنند.

تصور کنید شما یک رنگ کار هستید و مشتری برای انجام خدمات ناخن نزد همکارتان رفته، مشتری از ناخنکارش درباره ی کیفیت کار شما سوال میپرسد. اگر ارتباط موثری با همکارتان داشته باشید در این موقعیت تایید همکار شما برایتان تبدیل به درآمد میشود و در عین حال اگر ارتباط خوبی نداشته باشید او از خدمات شما تعریف نمیکند و مشتری به شخص دیگری برای رنگ موهایش مراجعه میکند. پس بسیار مهم است که همکارانتان با شما ارتباط موثری داشته باشند و از نحوه ی ارائه ی خدماتتان با خبر باشند.

میتوانید سوالات خود را از مشاورین تیم بیوتی منتورینگ بپرسید و مشکلات خود را مطرح کنید و از راهکارهای ما استفاده کنید. جهت ارتباط میتوانید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۰۵۵۴۸۰۰۶